Senjutsu: Japán hadurainak vérrel írott legendája
Cikkszám: RS-SSGSENRS
Kategória: Stratégiai társasjáték
Szállítás: 1-14 munkanap
Játékosszám: 1-4 fő
Nyelv: Magyar
Játékidő: 15-20 perc
Életkor: 14
Javasolt életkor: 12
Összetettség: Haladó
Nyelvfüggőség: Függő
Mechanika: Pakliépítés, Következtetés, Rácsmozgás, Lapkontroll, Rejtett mozgás, Szimultán akciók
- Külső raktáron
Termékismertető
A játékosok egy-egy szamurájt irányítanak, egy tapasztalt harcost, aki esküt fogadott egy daimjónak és klánjának. Feladatuk legyőzni az uruk törekvéseit fenyegető ellenséget, és a legyőzött fejét tálcán kínálni uruknak. A Japánért folytatott küzdelemben neves harcosok hullanak el, és a történetüket vérrel írják.
De tedd még színesebbé az alapjátékodat a különleges kiegészítőkkel: Senjutsu: Gyülekező viharfelhők kiegészítő csomag I Senjutsu: Japán legendái kiegészítő csomag I Senjutsu: A penge árnyékában kiegészítő csomag I Senjutsu: Két világ találkozásánál kiegészítő csomag I Senjutsu: Farkas az ajtónál kiegészítő csomag I Senjutsu: Szellem az éjszakában kiegészítő csomag
Egy kör menete:
Húzz egy kártyát - minden játékos egyszerre húz és vesz kézbe egy képesség kártyát a képességkártya-paklija tetejéről. (Minden alkalommal, amikor húznod kellene a képességkártya-paklidból, de az kifogyott, akkor egy sérüléskártyát kell húznod.
Válassz egy képességkártyát - válassz egy kártyát a kezedből és helyezd képpel lefelé az asztalra. Az így kijátszott képességkártyák "játékban vannak". Ha egy kötelező fókuszköltséget tartalmazó képességkártyát választasz, akkor elég fókuszjelölővel kell rendelkezned ahhoz, hogy fizess a kártyáért. Ha nincs elég fókuszjelölős, más képességkártyát kell választanod.
Fedj fel egy kártyát - Miután minden játékos választott egy kártyát, fordítsátok fel mindet egyszerre, mindenki számára jól láthatóan. Majd fizesd ki a kötelező költségeket és ha a kártyádnak van opcionális kezdeményezősebessége, akkor dönthetsz úgy, hogy ezt a költséget kifizeted. Az előnykövető legalján lévő játékossal kezdve és növekvő sorrendben folytatva a játékosok kijátszhatnak egy-egy azonnali helyettesítő kártyát vagy passzolhatnak. Dönts a változó kezdeményezősebességről: azoknak a játékosoknak, akik változó kezdeményezősebességű kártyát fedtek fel, el kell dönteniük, hogy melyik számot választják kezdeményezősebességnek, amely lehet bármelyik feltüntetett szám, vagy egy tetszőleges érték a két szám között.
Hajts végre - A kijátszott képességkártyák hatását végre kell hajtani a kártyák kezdeményezősebességének csökkenő sorrendjében a legmagasabb számmal rendelkező kártyával kezdve - a képességkártyák hatásait mindig egyenként, fentről lefelé haladva kell végrehajtani.
Dobj el - Helyezd bármennyi játékban lévő képességkártyádat a dobópakliba. Az alapképesség- és alapfegyverkártyák nem kerülnek a dobópakliba.
Játék győztese:
Ha a karaktered sérüléslimitjével egyenlő vagy annál több sérülést kapott, legyőztek. Akkor is legyőztek, ha karaktered kézlimitjével egyenlő vagy annál több bénításkártya van a kezedben. Minden karakter sérülés- és kézlimitje a karakterkártyáján található. A játék győztese az utolsó legyőzetlen karakter (vagy karakterekből álló csapat).
A Senjutsuban akár egyedül is játszhat az MI karakterek ellen! Az MI ellenfeleket, amelyek nem karakterek, egy kartonfigura és egy, a játék elején megépített szóló képességkártya-pakli jelképezi. Az MI ellenfél három viselkedés közül követi valamelyiket: mindegyik viselkedés egy konkrét harcmezőt vesz célba a karaktered orientációjának függvényében, amikor az ellenfél szóló képességkártyáját hajtod végre.
Akár mások ellen küzdesz, akár egyedül teszel próbát az MI ellen is garantált lesz a szórakozás.