A feltüntetett képek a gyártótól kapott anyagok, a valósághoz képesti eltérés esetén elnézést kérünk, folyamatosan javítjuk. Kérjük olvasd el a termék nevét és leírását.

Micro Dojo: A sógun nevében társasjáték

Cikkszám: RS-PGLMDRS

Kategória: Stratégiai társasjáték

Szállítás: 1-14 munkanap


Játékosszám: 1~2 fő

Ideális játékosszám: 2 fő

Nyelv: Magyar

Játékidő: 10~30 perc

Életkor: 10

Javasolt életkor: 10

Összetettség: Haladó

Nyelvfüggőség: Független

Mechanika: Mozgatás, Munkás lehelyezés

  • Külső raktáron
5 989 Ft

Termékismertető

Repülj vissza az Edo-kori, feudális Japánba! Öltsd magadra az egyik daimjó szerepét, és tegyél eleget a sógun parancsának - teremts jólétet az egyik kis faluban.
 

A Micro Dojo egy izgalmas stratégiai társasjáték, amely akár a zsebedben is elfér! Itt fontos, hogy igazán gyors legyél és a stratégiádat jól használd ki. De ha nincs kivel játszanod akkor sem csüggedj! Az automatakártyák segítségével akár egyedül is játszhatod!
 

Játék előkészületek:

  1. A játéktábla lehelyezése után helyezzetek 1-1 figurát a tábla négy sarkába.
  2. Véletlenszerűen válasszatok ki 5 küldetésjelölőt, helyezd képpel felfelé a küldetéssávra (a pontokkal egy vonalban).
  3. Válasszatok ki random 6 épületet és helyezd őket a tábla mellé.
  4. A játékosok válasszanak 1-1 színt (kék vagy zöld) és vegyék magukhoz a színhez tartozó jelölőket.
  5. A játékot az a játékos kezdi, akinek a neve leginkább hasonlít egy japán feudális hadúréhoz.

Minden kör két lépésből áll. Az első, hogy mozgass egy jelölő nélküli figurát, a második, hogy a mező akcióját végre hajtod.
 

 

játék akkor ér véget, ha valamelyik játékos összegyűjt 7 győzelmi pontot vagy a játékosok kiértékelték az utolsó küldetést. Az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal rendelkezik.
 

Ha már megszoktátok az alapjátékot, akkor ideje kipróbálni a haladó játszmát (5 normál játszma után ajánlott). Ezzel a figurák alternatív módon mozoghatnak és különleges képességgel rendelkeznek, például a szamuráj átlósan is mozoghat.
 

A Micro Dojo egy különleges kétfős (akár egyedül is játszható) társasjáték, amelyben egy kis Japán falut próbáltok felvirágoztatni. A játék végén a legsikeresebb daimjó kezébe kerül a falu! Te leszel az?

Vidd magaddal bárhová, hiszen a doboz akár a zsebedben is elfér!

Termékjellemző alapján keresnél?