A feltüntetett képek a gyártótól kapott anyagok, a valósághoz képesti eltérés esetén elnézést kérünk, folyamatosan javítjuk. Kérjük olvasd el a termék nevét és leírását.

Harry Potter: A halálfalók felemelkedése társasjáték

Cikkszám: RS-HPDEATHER

Kategória: Stratégiai társasjáték

Szállítás: 1-14 munkanap


Játékosszám: 2~4 fő

Ideális játékosszám: 3 fő

Nyelv: Magyar

Játékidő: 45~90 perc

Életkor: 11

Javasolt életkor: 10

Összetettség: Haladó

Nyelvfüggőség: Közepes

Mechanika: Kooperatív, Kockadobás, Nyílt draft, Szerencsepróba, Újradobás-megtartás

  • Külső raktáron
19 990 Ft

Termékismertető

A Sötét varázslatok kivédése órák anyagának elsajátítása után ideje szembeszegülni a Sötét Nagyúrral, és megakadályozni a Halálfalók felemelkedését!

Mindig is arról álmodtál, hogy a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképző iskolába jársz, ahol menő varázslatokat tanulnál és vicces bájitalokat kotyvasztanál? Vagy ennél bátrabb lennél, és te is szembeszállnál a Sötét Nagyúrral? A Halálfalók felemelkedése társasjátékban ezt most megteheted, ugyanis átélheted azokat a nehézségeket és borzalmakat, amikkel az ötödik évfolyamba járó Harry-nek, Hermione-nak és Ron-nak kellett megküzdenie!
 

Mit is kell tenned?

Minden játékos egy-egy varázslócsapatot irányít, végső céljuk pedig szembeszállni a Halálfalókkal és a Sötét Nagyúrral. 3 különböző csoportosulás közül lehet választani (Roxfort, A Főnix Rendje, Dumbledore Serege), de játék közben további társakat lehet magunk mellé állítani, választott csoportunktól függetlenül bármelyik másik csoportból. A cél 9 helyszín (Mágiaügyi Minisztérium – Rejtély- és Misztériumügyi főosztály – Átrium, Abszol út – Ollivander varázspálca boltja – Gringotts bank, Roxmorts – Szárnyas Vadkan vendéglő – Roxmorts vasútállomás) védelme a különböző rontásokkal szemben, a Halálfalók legyőzése, és végül magának a Sötét Nagyúrnak az elpusztítása, hogy még a horcruxai segítségével se térhessen újra vissza!


Ha készen állsz a harcra...

A játéktéren találsz egy körlapot, amelynek közepén maga Voldemort figurája áll. A játéktér köre három régióra van felosztva. Ezek azok a helyszínek, amiket meg kell védeni Tudjukki és csatlósai rontásaitól - ugyanis, ha a rontások elárasztják a helyszínt, a gonosz erők leigázzák azt, ha pedig túl sok helyszínt veszítenek el a varázslóvilág védelmezői, a remény szertefoszlik. De ez nem minden!

 

A kezdeti választott csoporttagságoktól függően mindenkinek van egy saját főhadiszállása, illetve karaktere. Ezek határozzák meg, hogy a körében ki milyen és mennyi kockával dobhat majd. A játékban a hősök oldalán 4 különböző színű 6 oldalú kocka áll rendelkezésre (a barátság, hűség, tudás és bátorság kockái), míg a gonoszok oldalán egy 8 oldalú Tudjukki-kocka. Az aktív játékos a körében felhelyezi küldetésjelölőjét a 3 régió egyikére, majd dob a 8 oldalú kockával, ami meghatározza, hogy a Sötét Nagyúr a jelenlegi irányából jobbra vagy balra fordul el, vagy elfordulás helyett aktiválja a Sötét Jegyet. Ha elfordul, akkor a minifiguráját abba az irányba kell forgatni a következő régióra, ezután minden varázsló - akár társultak már a hősökhöz, akár nem - sérül abban a régióban. Ezt követően a területre kerül egy rontásjelölő, végül a Halálfalók alap, Sötét Jegy nélküli képessége is aktiválódik. Ha viszont forgás helyett a Sötét Jegyet sikerült kidobni a 8 oldalú kockával, minden játéktéren lévő, összes Halálfaló összes, Sötét Jeggyel ellátott és alap képessége is érvényesül. A hősök csak ezek után tudnak cselekedni - már aki túlélte az esetleges lerohanást...

 

De akkor milyen a hősök köre?

A hősök a főhadiszállás és csapatukban levő varázslóik alapján magukhoz veszik a megfelelő 6 oldalú kockákat, és legfeljebb 3x dobhatnak vele, majd a kidobott ikonokat felhasználva akciókat hajtanak végre. Ezen akciók a következők lehetnek: pl. a Halálfalók megtámadása, rontások levétele a helyszínekről, varázslók képességeinek aktiválása, vagy új varázslók megszerzése, esetleg a főhadiszállások képességének használata.

 

Végső cél: győzedelmeskedni a Sötét Nagyúr felett!

Csakis akkor tudjátok megnyerni a játékot, ha a Sötét Nagyúrra 5 sebesülésjelzőt tudtatok helyezni korábban. Azonban, őt addig nem lehet megtámadni, amíg a kártyája a húzópakliból felfedésre nem kerül, valamint azután is legfeljebb annyi sebesülés lehet rajta, amennyi Halálfalóját legyőztük. Ha ez nem lenne elég elkeserítő, sajnos a gonoszok előnyben vannak, az ő győzelmükhöz ugyanis elég
-ha valamelyik játékos elveszíti az összes varázslóját a csapatából, VAGY
-játékosszámtól függően legyőznek megadott számú varázslót, akár a játéktér helyszíneiről, akár a játékosok csapataiból, VAGY
-legalább 4 helyszínkártyát leigáznak a halálfalók,
-VAGY egy helyszínről az összes helyszínkártyát és az alap helyszínt is.

Nyilvánvaló hát, hogy ez egy utolsó, elkeseredett, mindent eldöntő csatának ígérkezik, de ne adjátok fel a reményt! Együtt, közös erővel legyőzhetitek Voldemortot!

Termékjellemző alapján keresnél?