A dübörgő derby társasjáték
Cikkszám: RS-AEGRSBRS
Kategória: Party társasjáték
Szállítás: 1-14 munkanap
Játékosszám: 2-9 fő
Nyelv: Magyar
Játékidő: 45-60 perc
Életkor: 14
Javasolt életkor: 10
Összetettség: Egyszerű
Nyelvfüggőség: Független
Mechanika: Fogadás/blöff, Kockadobás, Valósidő,
- Külső raktáron
Termékismertető
És a lovak már a pályán! Inkább korán fogadsz, hogy biztosítsd a legjobb szorzót, vagy megvárod, hogyan alakul a futam? Hiszen ha az utolsó néhány másodpercben teszed meg a téteket, sokkal biztosabb a telitalálatos eredmény.
Játék előkészítése:
Elsőként a téttáblát helyezd a játéktér közepére és rakd a kijelölt helyre a megkevert melléktétkártyákat. Majd keverd meg a különleges kimenetel kártyákat, helyezd azt képpel lefelé a téttábla bal alsó sarkában lévő Különleges kimenetel mezőre - húzd fel a legfelső lapot, képpel felfelé helyezd a pakli jobbján lévő 1. futam mezőre és a zsetonokból a téttábla mellett alakíts készletet.
A VIP kártyák megkeverése után képpel lefelé helyezd a téttábla jobb alsó sarkában lévő VIP mezőre. Végül jelöljetek ki valakit, aki lebonyolítja a futamot, ő lesz az indító (ha csak nem választotok más fajta játékmódot, ő nem vehet részt a játékban.)
Az indító játékos közelébe helyezzétek le a játéktáblát - ő helyezze a startboxra a 9 lófigurát és a tábla mellé a két dobókockát meg a 6 helyezésjelölőt, a többiek pedig vegyenek el egy-egy szett tétjelölőt.
Egy forduló menete:
- Futam - az indító elkiáltja magát, hogy "És elrajtoltak!" - elindítja a futamot. Az indító játékos folyamatosan dob a két dobókockával és a dobott számmal egyező lófigurát egyel jobbra mozgatja.
- A tétek megtételek - a játékosok a futam alatt megteszik a tétjeiket. Miközben az indító játékos hajtja előre a lovakat, addig a többiek megtehetik a tétjeiket. De ha egy ló célba ér, akkor a futam AZONNAL véget ér.
- A tétek kiértékelése - a játékosok kiértékelik a megtett téteket a futam végén. Egy futam végén az összes játékos pénzt nyer vagy veszít a nyertes és vesztes fogadásai alapján. Gyűjtsétek be a győztes tétjelölőket és az azokért járó zsetonokat.
- Új forduló előkészítése - az indító elrendezi a kártyákat és a versenypályatáblát
Játék vége:
A játék a 4. futam után ér véget, a tétek kiértékelése után minden játékos számolja össze a pénzét. A legtöbb pénzzel rendelkező játékos a győztes, döntetlen esetén a játékosok osztoznak a győzelmen.
Ugorj fejest a lóversenyfogadások őrült világába!
A Reflexshop leírása.