A feltüntetett képek a gyártótól kapott anyagok, a valósághoz képesti eltérés esetén elnézést kérünk, folyamatosan javítjuk. Kérjük olvasd el a termék nevét és leírását.

A dübörgő derby társasjáték

Cikkszám: RS-AEGRSBRS

Kategória: Party társasjáték

Szállítás: 1-14 munkanap


Játékosszám: 2-9 fő

Nyelv: Magyar

Játékidő: 45-60 perc

Életkor: 14

Javasolt életkor: 10

Összetettség: Egyszerű

Nyelvfüggőség: Független

Mechanika: Fogadás/blöff, Kockadobás, Valósidő,

  • Külső raktáron
13 989 Ft

Termékismertető

És a lovak már a pályán! Inkább korán fogadsz, hogy biztosítsd a legjobb szorzót, vagy megvárod, hogyan alakul a futam? Hiszen ha az utolsó néhány másodpercben teszed meg a téteket, sokkal biztosabb a telitalálatos eredmény.
 

Játék előkészítése:
 

Elsőként a téttáblát helyezd a játéktér közepére és rakd a kijelölt helyre a megkevert melléktétkártyákat. Majd keverd meg a különleges kimenetel kártyákat, helyezd azt képpel lefelé a téttábla bal alsó sarkában lévő Különleges kimenetel mezőre - húzd fel a legfelső lapot, képpel felfelé helyezd a pakli jobbján lévő 1. futam mezőre és a zsetonokból a téttábla mellett alakíts készletet.
 

A VIP kártyák megkeverése után képpel lefelé helyezd a téttábla jobb alsó sarkában lévő VIP mezőre. Végül jelöljetek ki valakit, aki lebonyolítja a futamot, ő lesz az indító (ha csak nem választotok más fajta játékmódot, ő nem vehet részt a játékban.)
 

Az indító játékos közelébe helyezzétek le a játéktáblát - ő helyezze a startboxra a 9 lófigurát és a tábla mellé a két dobókockát meg a 6 helyezésjelölőt, a többiek pedig vegyenek el egy-egy szett tétjelölőt.


Egy forduló menete:

 
  • Futam - az indító elkiáltja magát, hogy "És elrajtoltak!" - elindítja a futamot. Az indító játékos folyamatosan dob a két dobókockával és a dobott számmal egyező lófigurát egyel jobbra mozgatja.
  • A tétek megtételek - a játékosok a futam alatt megteszik a tétjeiket. Miközben az indító játékos hajtja előre a lovakat, addig a többiek megtehetik a tétjeiket. De ha egy ló célba ér, akkor a futam AZONNAL véget ér.
  • A tétek kiértékelése - a játékosok kiértékelik a megtett téteket a futam végén. Egy futam végén az összes játékos pénzt nyer vagy veszít a nyertes és vesztes fogadásai alapján. Gyűjtsétek be a győztes tétjelölőket és az azokért járó zsetonokat.
  • Új forduló előkészítése - az indító elrendezi a kártyákat és a versenypályatáblát


Játék vége:

A játék a 4. futam után ér véget, a tétek kiértékelése után minden játékos számolja össze a pénzét. A legtöbb pénzzel rendelkező játékos a győztes, döntetlen esetén a játékosok osztoznak a győzelmen.


Ugorj fejest a lóversenyfogadások őrült világába!

 

A Reflexshop leírása.

Termékjellemző alapján keresnél?