A feltüntetett képek a gyártótól kapott anyagok, a valósághoz képesti eltérés esetén elnézést kérünk, folyamatosan javítjuk. Kérjük olvasd el a termék nevét és leírását.

Sam a gazember társasjáték

Cikkszám: RS-CY892

Kategória: Gyerek társasjáték

Szállítás: 1-14 munkanap


Játékosszám: 2-6 fő

Nyelv: Magyar

Játékidő: 15-20 perc

Életkor: 4

Javasolt életkor: 4

Összetettség: Gyerek

Nyelvfüggőség: Független

Mechanika: Kockadobás

  • Jelenleg nem elérhető
8 889 Ft
A termék jelenleg nem elérhető

Termékismertető

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

Termékjellemző alapján keresnél?