Cryptid társasjáték
Cikkszám: RS-OGCRYPRS
Kategória: Családi társasjáték
Szállítás: 1-14 munkanap
Játékosszám: 3-5 fő
Nyelv: Magyar
Játékidő: 30-50 perc
Életkor: 10
Javasolt életkor: 10
Összetettség: Haladó
Nyelvfüggőség: Független
Mechanika: Következtetés, Hexagonális rácsok, Moduláris tábla, Mintafelismerés
- Külső raktáron
Termékismertető
Vajon tiéd lesz a dicsőség és a hírnév?
Kriptozoológia = szóbeszéd vagy mitológia által leírt állatok kutatásának „tudománya". Ezen állatok létezése kérdéses, nem bizonyítható, de néha szemtanúk mégis látni vélik őket, ezek után kutatnak a kriptozoológusok.
Mindannyian kriptozoológusok vagytok, és igyekeztek elsőként felfedezni egy lény egyértelmű bizonyítékát Észak-Amerika vadonjában. Mindannyian kaptok egy-egy egyedi nyomot, egy fontos információt arról, hogy hol él a lény. Ha egyesítitek, a nyomok egyetlen mezőt jelölnek meg a térképen: a lény élőhelyét!
A nálatok lévő nyomok a térképen lévő tereptípusok és építmények alapján vagy egy olyan mezőt jelölnek meg, ahol a lény megtalálható, vagy olyat, ahol az nem található meg. A játék során a kutatók kérdéseket tesznek fel egymásnak azzal a céllal, hogy kitalálják egymás nyomait.
A játékot az a játékos nyeri meg, aki először egyesíti az összes nyomot és találja meg a lény élőhelyét.
A játékosok célja helyesen megtippelni a táblának az az egyetlen mezőjét, amelyik a lény élőhelye. Egy kezdeti eszmecsere után a kezdőjátékos lehelyez egy kockát egy olyan mezőre, amelyik a saját nyoma szerint nem lehet a lény élőhelye ezt addig folytatjátok, míg mindenki két-két kockát helyezett a táblára. Helyezhetsz kockát egy építményt tartalmazó mezőre, de kockát tartalmazó mezőre nem.
A saját körödben két akció közül választhatsz: feltehetsz egy kérdést egy másik játékosnak vagy akár kutathatsz egy mezőn. Amennyiben nem találtad meg a lény élőhelyét a tőled balra ülő játékoson van a sor.
A játékban fontos szerepet kap az őszinteség... nem blöffölhetsz és nem hazudhatsz, de amikor információt osztasz meg másokkal, teheted úgy, hogy minél kevesebb újdonságot fedj fel a saját nyomodról. Elvégre ez az őszinte félrevezetés mesteri játszmája! Ha minden igyekezetetek ellenére elakadtok lehetőségetek van segítséget kérni, de ebbe mindenkinek bele kell egyeznie!
Tudod úgy segíteni a többieket, hogy a neved ne legyen az enyészeté? Tedd próbára magadat!