Részletek
A Nagy Fal egy új aszimmetrikus munkás/katona lehelyező játék, motorépítési témákkal és egy csavarral, egy folyamatosan támadó mesterséges intelligencia (mongol horda) formájában, amely a játékosoktól néha együttműködést igényel a legyőzéséhez. Ez az Awaken Realms új nagyszabású társasjátéka.
A játékosok ősi klánokat irányítanak Kínában, akik megpróbálnak védekezni a betörő mongol hordák ellen és felépíteni A Nagy Falat. Bár minden játékos győzni akar majd (GYP = becsület megszerzésével), néha együtt is kell működniük, hogy megvédjék magukat a hordák ellen. Minden klán aszimmetrikus lesz a választott Vezér révén (nyersanyagtermelés/erőforrások indítása/munkások és egységek indítása), és ez az aszimmetria a játék előrehaladtával egyre nőni fog (a játékosok egyedi képességekkel rendelkező tanácsadókat alkalmaznak, gyakran egyedi motorokat létrehozva).
A A Nagy Falban a játékosok a tábornokok szerepét veszik át, akik a falat védik a mongol hordával szemben. A játékot éveknek nevezett fordulók sorozatában játsszák, amelyek mindegyike 4 részre, évszakokra oszlik.
Tavasszal újabb barbár hordák szállják meg a Nagy Fal előtti mezőket, és készülnek a támadásra. A nyár az az időszak, amikor a tábornokok felkészülnek a támadásra és mozgósítják erőiket. Az ősz folyamán a játékosok sorra kerülnek, kijátsszák a parancskártyákat, feloldják azok hatásait és aktiválják a helyszíneket, hogy különböző előnyökhöz jussanak. Télen a védelem utolsó rétegét aktiválják, majd a hordák megpróbálják megtámadni a Falakat.
A játék során a játékosok a klánjuk ereje alapján létrehozzák saját egyedi stratégiájukat, valamint a játék minden fázisában kölcsönhatásba lépnek a többi játékossal, és megpróbálják megszerezni a legtöbb becsületpontot, amelyet sokféle módon szerezhetnek meg.
A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb becsületpontja van.
-leírás a kiadótól